VEELGESTELDE VRAGEN
Hoe kunnen we u helpen?
Bezorgen
Bezorgen jullie ook?
Nee. Door ons uitgebreide netwerk aan afhaalpunten is er altijd een plek in de buurt waar u gemakkelijk uw bestelling af kunt halen.
Waar kan ik mijn bestelling ophalen?
Voor een overzicht van alle afhaalpunten kunt u deze pagina bezoeken.
Er is iets mis met mijn bestelling
Wij vinden het heel vervelend als u ontevreden bent over onze producten. We vragen u graag contact op te nemen met onze klantenservice of winkel waar u de producten heeft afgehaald.
Bereikbaarheid
Hoe kan ik Bakkerij 't Zand bereiken?
U kunt ons bellen op 0113 567 350 of mailen info@bakkerijhetzand.nl
Orders
Kan ik mijn producten ruilen?
Omdat we werken met versproducten, kunt u de producten helaas niet ruilen.
Hoe lang na bestellen kan ik mijn product ophalen?
Als u op werkdagen voor 18:00 besteld, kunt u de bestelling de volgende dag afhalen.
Betalingen
Hoe kan ik betalen?
U kunt uw order online betalen via IDEAL of op locatie afrekenen bij het afhaalpunt via PIN of contant.
Kan ik met creditcard betalen?
In sommige gevallen is het mogelijk om met creditcard te betalen.
Ik ben een zakelijke klant, is op rekening bestellen mogelijk?
Hiervoor vragen we u direct contact met ons op te nemen: 0113 567 350 of info@bakkerijhetzand.nl